söndags mys med de bästa!

just nu ligger jag i moas säng.. övningskörde upp hit för en timme sen eller nått :) ska snart gå och möta linda sen går vi ner mot mig för att kolla på film eller nått! blir en söndag med mys verkar det som!! om jag fick bestämma skulle vi vara ute och gå i flera timmar! älskart! ligger och lyssnar på Volbeats låt A broken man and the dawn. much bra! och gissa vad jag har på mig om inte min mysiga halsduk?? det ska nog bli min nya vän! ska be mamma göra en grön, grå och röd också, mörk röd typ :) tror jag ska ut o ta en cigg innan vi går! ha en bra söndag! är det bara jag som tycker att blogg.se har blivit weirdo????? jag vet inte hur man laddar upp bilder???!?!? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0